Az általunk forgalmazott új vagy null perces használt készülékek gyári dobozosak és a gyártó által a dobozba csomagolt tartozékokkal kerülnek értékesítésre. A gyártó által adott tartozékok az egyes értékesítési területtől függően változhatnak!

A készülék forgalmazóhoz történő visszajuttatásáról minden esetben telefonos egyeztetés után az ügyfél gondoskodik! Csak sértetlen csomagolású, nem utánvételes csomagokat veszünk át.

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról szóló 10/2024. (VI.28.) IM rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.

A jótállásból eredő jogok jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Emellett az Eladó önként is jótállást vállalhat, amely esetben a Fogyasztónak minősülő vásárló számára jótállási nyilatkozatot kell átadnia.

A jótállási nyilatkozatot tartós adathordozón kell a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani, legkésőbb az áru teljesítésének időpontjában.

A jótállási nyilatkozatban fel kell tüntetni:

az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot, hogy az áru hibás teljesítése esetén a Fogyasztót a jogszabály szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása térítésmentesen megilleti, e jogait a jótállás nem érinti
a jótállásra kötelezett nevét és címét
a Fogyasztó által a jótállás érvényesítése érdekében követendő eljárást
azon áru megjelölését, amelyre a jótállás vonatkozik és
a jótállás feltételeit,
az Áru vételárát.


Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg kötelező jótállás esetén?

Jótállási jogok
A Vásárló jótállási joga alapján kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet, a jogszabályban biztosított esetekben árleszállítást kérhet, vagy végső soron elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

A Vásárló a jótállás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti.

Érvényesítési határidő
A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok
A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.

Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.

Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:

ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, az Eladó köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?
A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

Az Eladó önkéntes jótállási vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény
Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt az új tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy az Áru az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül az Árut ki kell cserélnie.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, valamint termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Ha viszont Ön egy adott hiba miatt egyszer sikerrel érvényesítette hibás teljesítésből eredő igényét (például a vállalkozás kicserélte a terméket), ugyanezen hiba tekintetében más jogi alapon erre már nem tarthat igényt.

Elveszett megrongálódott garanciajegyet nem áll módunkban pótolni!
Garanciális igényét az eredeti IMEI számmal ellátott garancia levéllel érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezt az iratot gondosan őrizze meg. A garancia levélen történő bármilyen, módosítás, átírás, törlés vagy valótlan adatok bejegyzése a garancia levél érvénytelenségét vonja maga után. A garancia levére csak a hivatalos javító szerviz tehet bejegyzéseket!

Akkumulátorral kapcsolatos tudnivalók:
Akkumulátort befolyásoló tényezők-folyamatos telefonálás-zenelejátszás-internetezés- melyek nagyban befolyásolják a készenléti időt. Elhasználodás folytán bekövetkezett hibákért és az elhasználható termékekre (pl:akkumulátor) az classgsm.hu nem vállal garanciát.

Szoftver frissítés:
FELHÍVJUK VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT, HOGY NE FRISSÍTSÉK A KÉSZÜLÉKÜKÖN A SZOFTVERT, MERT MEGHÍBÁSODÁSOKKAL JÁRHAT, AMINEK A JAVÍTÁSI KÖLTSÉGÉT CÉGÜNK NEM VÁLLALJA!
Vannak modellek ,melyek automatikusan felkínálják a frissítést,az ön érdekébe kérjük ha nincs rá szüksége, kapcsolja ki ezt a funkciót.
Gyakori előforduló hibák-szoftverezés közben, lefagy megáll a telefon,majd nem kapcsol be. Gyakori probléma még a helytelen nyelvi telepítés is! Vannak bizonyos modellek melyekre ezek nem vonatkoznak ( Android, Microsoft, Apple).

A jótállási igény nem érvényesíthető:
Rendeltetés ellenes használat, helytelen tárolás vagy szállítás.
Hibás vagy szakszerűtlen kezelés, kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Karbantartási – tisztítási munkák esetén eredő károk.
Sérült megrongált olvashatatlan, elveszett jótállási jegy esetén.
Folyadék általi, illetve mechanikai sérülés esetén.
Termék vezérlőegységéhez tartozó vezeték megnyúlására, a letört modemfülre
Bőrtokra

A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.(pl:apró nyomodás álltal történt pixelhiba,ütés okozta hajszálrepedés a kijelzőn melyek-NEM TARTOZNAK A GARANCIA FELTÉT ALÁ! Cégünk minden esetben ÁTNÉZI a RAKTÁRBÓL való KIADÁS elött a kijelzőt, valamint, hogy a doboz tartalmazza a készülék minden gyári tartozékát, a késöbbi félreértések elkerülése végett!

Határozottan felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága, (mint például: rádióhallgatás, Mp3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, e-mail, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, e-Mail, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük, érdeklődjön szolgáltatójánál.) A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél, csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást amennyiben legális szoftver van a készüléken.

A meghibásodott készüléket 72 órán belül kicseréljük. Ennek feltétele, hogy a készülék sérülésmentes, új állapotú legyen és az összes gyári csomagolása, tartozéka meglegyen. Bármelyik feltétel meghiúsulása esetén a készüléket kizárólag javításra tudjuk átvenni. 72 óra elteltével a készülékekre javítási garancia vonatkozik a fent említett feltételekkel. A futárszolgálattal illetve postával érkezett készülékeket abban az esetben vesszük át, ha a csomagolás sérülésmentes.

A javításról:
A javítási idő a postázási idővel maximum 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem áll módunkban. A javításhoz csak új alkatrész használunk fel. Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), vagy nem rendeltetésszerű használatból ered úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel, továbbá a garancia azonnali megvonásával jár.
Javításhoz komplett készüléket kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)

Fogyasztói tájékoztató

Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően a feltüntetett telefonszámon ill. email címen még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.

Ezt követően a helyszínen van lehetőség az elállás jogát gyakorolni. Bolti vásárlás esetén a készüléket kizárólag 3 napon belüli cserére, vagy javításra tudjuk átvenni!

A megrendelés során a vevő élhet “az üzleten kívüli és a távollévők között kötött fogyasztói szerződésekről szóló”
45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben
rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

2014.06.13-án lépett hatályba a folyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet, amely fogyasztók jogairól szóló 2011/83 európai parlamenti és tanácsi irányelv átültetését szolgálja.
Az új kormányrendelet az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII.29) Korm. rendeletet és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendeletet váltja fel, és, ezáltal egységes jog alkalmazandó az üzleten kívüli és a távollévők között kötött fogyasztói szerződések terén.
Emellett a kormányrendelet a fogyasztói szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás és teljesítés egyes áltatlános szabályait is rögzíti.

Elállási jog gyakorlásának menete

Kérjük kiemelten vegye figyelembe a következőket:
– A fogyasztót elállási jog illeti meg.

– A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

– Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy a telefaxon indíthatja el a vásárló.

– Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

– A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget.

– A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül eljuttatjuk a vevő címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.

– A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Adatvédelem:
Cégünk ezúton tájékoztatja Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a cég alvállalkozójaként működik. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.