Garancia

Az általunk forgalmazott új vagy null perces használt készülékek gyári dobozosak és a gyártó által a dobozba csomagolt tartozékokkal kerülnek értékesítésre. A gyártó által adott tartozékok az egyes értékesítési területtől függően változhatnak!

Kétféle garanciával kínálunk készülékeket ügyfeleink részére:

I: Magyar (HU) 1 + 1 év (1 év teljes körű + 1 év szoftver)
A csomag tartalma: MAGYAR menü, minden gyári tartozék.
Gyártói garancia esetén 1 illetve 2 év, telefon modelltől függően-ebben az esetben a meghibásodott mobiltelefont a mobil gyártó álltal kijelölt országos hálózatában lehet érvényesíteni.
Bolti garancia esetén, a készülékekre cégünk 1 + 1 éves garanciát vállal.

II: AS Garancia 1 év. A készülék forgalmazója által vállalt 12 hónap teljes körű garancia. A készülék meghibásodása esetén a készülékek javítása a magyarországi gyártó által kijelölt szakszervizben történik.

Az Akciós árú (AS garanciás) készüléket 1 év garanciával, szerényebb felszereltséggel forgalmazzuk! A készülékek nem MAGYAR menüsek. A csomag csak magát a készüléket tartalmazza egy hálózati töltővel! Várható rendelési idő minimum 3-4 hét!

A készülék forgalmazóhoz történő visszajuttatásáról minden esetben telefonos egyeztetés után az ügyfél gondoskodik! Csak sértetlen csomagolású, nem utánvételes csomagokat veszünk át.

Elveszett megrongálódott garanciajegyet nem áll módunkban pótolni!
Garanciális igényét az eredeti IMEI számmal ellátott garancia levéllel érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezt az iratot gondosan őrizze meg. A garancia levélen történő bármilyen, módosítás, átírás, törlés vagy valótlan adatok bejegyzése a garancia levél érvénytelenségét vonja maga után. A garancia levére csak a hivatalos javító szerviz tehet bejegyzéseket!

Akkumulátorral kapcsolatos tudnivalók:
Az akkumulátort első töltésnél 3×16 órán keresztül töltse élettartalma érdekébe! Ha készüléke töltöttsége csökken töltse fel (egy ilyen ciklus 3 de akár 8 órát is igénybe vehet). Akkumulátort befolyásoló tényezők-folyamatos telefonálás-zenelejátszás-internetezés- melyek nagyban befolyásolják a készenléti időt. Elhasználodás folytán bekövetkezett hibákért és az elhasználható termékekre (pl:akkumulátor) az classgsm.hu nem vállal garanciát.

Szoftver frissítés:
FELHÍVJUK VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT, HOGY NE FRISSÍTSÉK A KÉSZÜLÉKÜKÖN A SZOFTVERT, MERT MEGHÍBÁSODÁSOKKAL JÁRHAT, AMINEK A JAVÍTÁSI KÖLTSÉGÉT CÉGÜNK NEM VÁLLALJA!
Vannak modellek ,melyek automatikusan felkínálják a frissítést,az ön érdekébe kérjük ha nincs rá szüksége, kapcsolja ki ezt a funkciót.
Gyakori előforduló hibák-szoftverezés közben, lefagy megáll a telefon,majd nem kapcsol be. Gyakori probléma még a helytelen nyelvi telepítés is! Vannak bizonyos modellek melyekre ezek nem vonatkoznak ( Android, Microsoft, Apple).

A jótállási igény nem érvényesíthető:
Rendeltetés ellenes használat, helytelen tárolás vagy szállítás.
Hibás vagy szakszerűtlen kezelés, kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Karbantartási – tisztítási munkák esetén eredő károk.
Sérült megrongált olvashatatlan, elveszett jótállási jegy esetén.
Folyadék általi, illetve mechanikai sérülés esetén.
Termék vezérlőegységéhez tartozó vezeték megnyúlására, a letört modemfülre
Bőrtokra

A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.(pl:apró nyomodás álltal történt pixelhiba,ütés okozta hajszálrepedés a kijelzőn melyek-NEM TARTOZNAK A GARANCIA FELTÉT ALÁ! Cégünk minden esetben ÁTNÉZI a RAKTÁRBÓL való KIADÁS elött a kijelzőt, valamint, hogy a doboz tartalmazza a készülék minden gyári tartozékát, a késöbbi félreértések elkerülése végett!

Határozottan felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága, (mint például: rádióhallgatás, Mp3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, e-mail, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, e-Mail, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük, érdeklődjön szolgáltatójánál.) A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél, csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást amennyiben legális szoftver van a készüléken.

A meghibásodott készüléket 72 órán belül kicseréljük. Ennek feltétele, hogy a készülék sérülésmentes, új állapotú legyen és az összes gyári csomagolása, tartozéka meglegyen. Bármelyik feltétel meghiúsulása esetén a készüléket kizárólag javításra tudjuk átvenni. 72 óra elteltével a készülékekre javítási garancia vonatkozik a fent említett feltételekkel. A futárszolgálattal illetve postával érkezett készülékeket abban az esetben vesszük át, ha a csomagolás sérülésmentes.

A javításról:
A javítási idő a postázási idővel maximum 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem áll módunkban. A javításhoz csak új alkatrész használunk fel. Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), vagy nem rendeltetésszerű használatból ered úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel, továbbá a garancia azonnali megvonásával jár.
Javításhoz komplett készüléket kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)

Fogyasztói tájékoztató – ÁSZF

Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően a feltüntetett telefonszámon ill. email címen még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.

Budapesten belül saját futárunk szállítja ki a készülékeket! Minden esetben segít a készüléke beüzemelésébe, melyet személyes átvetelként regisztrálunk! Ezt követően a helyszínen van lehetőség az elállás jogát gyakorolni. Bolti vásárlás esetén a készüléket kizárólag 3 napon belüli cserére, vagy javításra tudjuk átvenni!

A megrendelés során a vevő élhet “az üzleten kívüli és a távollévők között kötött fogyasztói szerződésekről szóló”
45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben
rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

2014.06.13-án lépett hatályba a folyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet, amely fogyasztók jogairól szóló 2011/83 európai parlamenti és tanácsi irányelv átültetését szolgálja.
Az új kormányrendelet az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII.29) Korm. rendeletet és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendeletet váltja fel, és, ezáltal egységes jog alkalmazandó az üzleten kívüli és a távollévők között kötött fogyasztói szerződések terén.
Emellett a kormányrendelet a fogyasztói szerződésekkel kapcsolatos tájékoztatás és teljesítés egyes áltatlános szabályait is rögzíti.

Elállási jog gyakorlásának menete

Kérjük kiemelten vegye figyelembe a következőket:
– A fogyasztót elállási jog illeti meg.

– A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

– Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy a telefaxon indíthatja el a vásárló.

– Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

– A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget.

– A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül eljuttatjuk a vevő címére, illetve átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.

– A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Szavatosság, jótállás

A szavatosság és jótállás szabályairól szóló 1999/44/EK irányelv (új Ptk) az irányadó

Szavatossági igény:

Szavatossági igény a számla bemutatásával érvényesíthető.

Adatvédelem:
Cégünk ezúton tájékoztatja Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a cég alvállalkozójaként működik. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.